Woody Guligul benim de iyi bir stok ypmam lazım sonbahar kış sezonu için. Mum boyalar varmış bir de cama vs yazılan, sonra da ıslak mendille hemen geçen. İsterseniz onları deneyin.
Vanilya Woody Ben bebek kalemlerinden aldım carıoca çok memnunum. Siliniyor. Sadece halıdan çıkmıyor. Bu başlıkları Ayıcıklı gibi olanlardan aldık biz. Çok seviyor kızım