alparlaninannesi Üç aylık bebeğim var üç gün sonra uçağa binicez. Uçakta durmaz diye korkuyorum daha önce bebeğiyle uçağa binen anneler var mı nasıl geçti yolculuğunuz
Dilannnn355 alparlaninannesi 20 günlük bebekle İzmir’den Ağrıya gittim bir sorun yaşamadım şükür iniş ve kalkış esnasında emzir veya emzik tutuyosa ağzında kalsın sıkıntı olmaz inşallah ☺️👍
Yasminasahram Ben sürekli kullanıyorum şehir dışına bebeğim benimde 3 aylikti ilk bindigimizde ucaga bindiginizde ucak hareket ettiginde emzirmeye baslayin zaten hemen uyuyorlar
Yasminasahram Kizim her emzirdigimde hemen uyudu ve ucak indiginde genelde uyandi zor olmuyor emzirme önlüğü nu takin yaninizdakilerden rahatsiz olmazsiniz mama kullaniyorsa mama verin ama sorun etmeyin guzel geciyor
Feride_Ali Bebegim 11 aylikken uçağa bindik beklerken mizmizlandi ağladi ama uçakda çizgi falan açtim ne yazik ki 3 saat çizgi filim seyretdi inerkende bekleme falan oluyor mizmilandi ağladi bide tek idim ben tek diyilsensiz bence sorun olmaz
Dilannnn355 alparlaninannesi Emzirmeyi dene emmezse emzikle devam edersin benimki emmedi uyuyunca emzikle gittik
sokomel uçağa binmedik ama arabayla seyahat etmiştik üç aylıkken. emzirdiğimde dalıyordu. en rahat yolculuğumda diyebilirim. büyüdükçe daha kötü oldu asla uyumaz oldu. ama üç aylıkken uyur diye düşünüyorum.
alparlaninannesi sokomel kulaklarımızda basınç oluyor ya ben o yüzden endişe etmiştim benimki arabaya binince uyuyor ama uçakla ilk kez gidicez inşallah güzel geçer