Rewarya Arkadaşlar meraba bebeğim 8 ay 10 günlük son günlerde kaka sayısı arttı ek gıda ile maksimum 3 e düşmüştü ama son günlerde 6 ya çıktı bu probiyotigi kullanıp ta kötü sonuç alanınız var mı?
cocomelon33 Rewarya facebook alerji grubunda bu probiyotiği söylüyorlar hep kötü diyen görmedim orda burda kullanan hiç görmedim ama
Rewarya cocomelon33 Evet bende oradan buraya geldim sonuçta bebeğe verilecek bişey iyice araştırmak gerek