Kızlar oğlum 10 gün sonra 8 aylık olacak beni aşırı yoruyor çok hareketli ve sürekli kafasını biyere vuruyor hergun bi suprizim var yani biyere çarpma gibi . Sizler nasıl basa cikiyosunuz? Geceleride saat başı uyanır emer çok yoruldum artık tükendim. Çokta kucakci