Arkadaşlar oğlum 4 ay 12 günlük tırnaklarını 2 3 günde bi kesiyorum önce tırnağını düz kesip sonra kenar sivri yerini de kesiyorum bu kesim doğru mu kenarlarını kesmesem yüzünü çok çiziyor kenarları kesince de yuvarlak bi tırnak şeklini almaya başlıyor sizler nasıl kesiyorsunuz