Bebeğim üç bucuk aylık dönmelere başladı bugun yanımda yatıyordu farkında olmadan uyuya kalmışım küt diye bir sesle uyandım aşağı düştü yanaktan aklım çıkıyordu cok kötü oldum elim ayağım boşaldı ellini yüzünü yıkadım su içirdim baya ağladı çabuk sakinleşti ama sanırım kafasını tahtaya vurdu arka taraf şişmiş 😩 deli gibi uyksu vardı ama ben 2 saat uyutmamaya çalıştım suan iyi gülüyor konuşuyor aynı hareketleri bısey yok gibi uyuttum mecbur 2 saat sonunda cok korktum bısey olur mu anneler lütfen bısey söyleyin 😔