Sevgili anneler bebeğim 25 günlük oldu hala tam memeye geçemedik.Sütüm az mama veriyorum.Sütü tam çekemiyor diye sağıp yine süt veriyorum.Öyle bir çıkmaza girdim moralim çok bozuluyor.Ne yapabilirim sadece memeye geçmek için sağmak çok yıpratıyor beni.Herkes sütün kesilir diyor.Tecrübelerinize ihtiyacım var🙏🏻