Ailemoglum Bir cocugum var oda aşırı hareketli 2 yasimiza az kaldı ama bazen zorlaniyorum şuan 2.cocuk.dusunmuyorm ama eşim çok istiyor ve istesekde hemen olmaz dyor ilkimizde zor oldu doktorlara gttm.filan. 2bicuk yaşına geldiğinde ikinciyi dusunsem diyorum nasıl olur doğana kadar 3 yaşında olur dye düşündüm.yasimizda geldi geçiyor eşim 28 yaşında bende 27 yasindaym.cok.zorlanirmiyim ikisi bir arada buyur diyorlar ama büyüdükçe dertleri de büyüyor.
2maviboncuk Ailemoglum benim iki oğlum var büyük 5 küçük 8aylık sıkıntılar elbette oluyor ama geçici şimdi oyunlar oynuyoruz beraber oturup yürümeye falan başlayınca daha kolay olcağını düşünüyorum abisi kıskansada ona karşı çok korumacı bence sizin tam zamanı hemen düşünün ben keşke aralarında 5yaş olmasaydı 2yaş ideal bence daha kolay birbirlerine alışırlar
emirinannesi17 AilemoglumCanım benim ilkim 1 sene olmadı ikinci hemen düşündüğümuzde tuttu yani bence hareketliyse biraz daha bekle derim zor oluyor çünkü çok benim kızım yavaş sakın yine yaramazliklari var ama okadar değil sadece bebeğe fırsat vermiyor kulağını çekiyor ısırıyor kolunu cekiyor vurup kaçıyor yanağını sıkıyor vs kiskaniyor çok oyuzden ben bilerek beraber buyusunler istedim ama yok rahat vermiyor çocuğa aklın varsa biraz bekle bence yinede senbilirsin kızım 29 aylık oğlum 2.5 aylık 😊2. Zor olur diye bişey yok yolu açıldığı için çabuk tutuyor yani istersen olur
Nltka Ailemoglum 27 28 gelip geçen bir yaş değil . Babalar çocuk büyütmeyi çok kolay zannediyor sen kendini hazır hissetmiyorsan yapma sonra tüm zorluğa katlanacak olan sensin . Büyük en aZından kardeşinin bezini ıslak mendilini getir dediğinde sana ufakta olsa yardım edecek seviyede olmalı bence büyük çişinş kakasını öğrenmeden küçük olursa yıpranırsınız büyüklere hep haksızlık oluyor bir anda abi oldun diyip ilgi küçüğe kayıyor istemsiz olarak bence eşinizi dinlemeyin
Zerr Ailemoglum Tam zamanı. Büyük oğlum 18 aylıktı 2. Ye hamileliğimi öğrendiğimde, hemen memeden kestim 24 aylık da tuvalet öğrendi. Kardeşi doğunca kıskançlık olmadı bilmiyor çünkü araları 27 ay. Şu an büyüğü 4 yaşında küçüğü 22 aylık beraber oynuyolar
Ailemoglum 2maviboncuk evet oda var tabii çok yaş arası oldugunda büyük daha farklı oyun kuruyor küçüğü de farklı oluyor 🙄 yasamadan bilinmez tabi
Ailemoglum emirinannesi17 bende emin degilim o yüzden benim oğlumda aşırı kiskanc babasıyla bile beni kıskanıyor birde şuan daha memeden kesmedim tuvaleti de ogrenmeden istemiyorum yani en zoru onlar zaten
Ailemoglum Nltka evet çok doğru erkeklere göre kolay zaten bütün sorumluluğu üstümüze yikiyorlar 🤦 doğru büyükler eziliyor ya
Nyles2019 Oglum 27 aylik kizim 4 aylik çok zorlaniyorum esim evde calisiyor ve bana yardimci olduğu halde.Altini bezler banyo ettirir gezdirir oyalar ama inanki yine de en çok anne yipraniyor gozunu korkutmak gibi olmasin.Benim.oglum çok zor bir çocuk belkide ondan zorlandim.Ama.cevreden en iyisi ikisi buyur en fazla 2 yıl cekersin diyorlar-
Ailemoglum Zerr ne güzel maşallah kıskanç degilse yapısal sanırım benm oğlum tek olduğu halde aşırı kıskanç oyuncaklarini asla başkasıyla paylaşmaz babasıyla bile beni kıskanıyor babasına vuruyor ikinci olsa hiç düşünemiyorum 😂
emirinannesi17 Ailemoglum benimki daha tuvaletini ogrenmedi 29 aylık ama konuşamıyor pek oyuzden ısrar etmiyorum hem emiyomus hemde tuvaletini bırakmamış
Anneumudu Ailemoglum oğlum 28 aylık ben 3 aylık hamileyim o kadar hareketli ki saniye durmuyor çalışıyordum işi bıraktım geçen ay. Yaşları yakın olsun oğşum zaten zor oldu yaş gidiyo falan dedik istedik ama bazen naptık biz diye düşünmeden edemiyorum bakalım umarım bebe uslu bişe olurda canıma okumazlar😂
Ailemoglum Anneumudu bende ilkimde çok isteyerek oldu zor oldu brde ne kadar da isteyerek de olsa zorluğu çok fazlaydi halada öyle şimdide iki yaş sendromu yasiyoruz 🤦🤦sanırım her çocuğun farklı bir zorlugu var
Zerr Ailemoglum Kıskançlığı o aylarda bilmezler, sizinki paylaşamamaktır belkide.. oğlumun et bebeği vardı onunla oynardı yıkardık yedirirdik o etkili oldu bebek sevgisine. Bi de bebek doğunca onun ilgisi azaltmadık,, bebeği bi köşeye koyduk nerdeyse 😅
Femien Ailemoglum büyüğüm 5 küçüğüm ise 2 yaşında zor oluyor illa ki daha dayanamadigim zamanlarda oluyor ama bi şekilde geçiyor günler evde belli bi duzenimiz var ona gore hareket ettiğimizde herşey tıkırında ilerliyor
medy Ailemoglum Benimkilerin aralari 16 ay küçüğü henüz 1 aylik bile değil simdilik pek zorlanmadım ama kızım çok uysal bir bebek. Yaşi kucuk diye sanirim hic kıskançlık da olmadi ki bence bu zor halleri bir de büyüdükçe işim kolaylasir diye düşünüyorum cunku beni su an sadece emzirmeye ayrilan fazla sure, gece alarmla uyanmak zorluyor. Yani ben pisman olmadim iyi ki yapmisim diyorum ama ilk bebegin huyu da onemli burada kizim gece uyumayan gunduz durmayan kucak isteyen bir bebek olsaydi pisman olabilirdim
Ailemoglum medy kesinlikle Masallah deyin nazar değmesin 🧿😂 bizimkielr gibi olsa çocuğa tövbe ederdinz şaka bir yana bir çok arkadasm var dogdgunda aşırı uysal olup sonradan hareketli olan keza benim oğlum dogdgundan beri çok zor bir çocuk o yzden gözüm korkuyor ikincide böyle olursa timarhaneyi boylarım dyorum 😀😀
medy Ailemoglum Benim kizim dogudugunda daha zordu emmiyordu zaten meme reddini asamadik gaz sancisi coktu. Zaman gectikce duzeldi uykusu filan. Bana da memeye de cok düşkün degildi yani oyle pesimden aglamaz kucak istemez. Neselidir herkesle oynar guler her ortama uyum saglar babaannesinde filan kalir yadirgamaz. Bunlara guvendim ben de şimdilik iyi gidiyor cok sukur 🤗
1prens1prensess Ailemoglum 20 yaşındayım ve 2 bebem var🤦🏻♀️😂oğlum 19 aylık kızım4 aylık kızım kolikti 1 ay öncesine kadar çok çok yoruluyordum ama şimdi herşey düzene girdi bütün gün fotoğraftaki gibiler sürekli öper sanki kendi çok büyükmüş gibi karşısına geçip oyuncaklarıyla oynatmaya çalışır yani bana pekte ayrı bir yorgunluk gelmedi kolik durumu dışında 🤷🏻♀️