2Minnosannesi Içli köfte yapmak istiyorum ama hem yapması uzun sürüyor hem de ben pek iyi yapamıyorum. Bu ürünü kullanan var mı, memnun musunuz, nereden aldınız?
Deletedmom_15 2Minnosannesi elimle de yapabiliyorum ama daha pratik olur diye konyayıldızı instagram hesabından aldım. 100 ₺ idi sanırım. Memnun muyum evet sayılır şekilleri çok güzel oluyor en azından. Tek sorun bazıları pişerken iyi yapışmadığı zaman açılabiliyor. Onu da elinizle artık masaj yapar gibi su yardımı ile yapıştırmaya çalışın
Yerfistigininannesi 2Minnosannesi yesil salata instagram sayfasina bakin o kadar video izledim ama onunki ince ve cok guzel oldu bi onu beğendim kendisi de satiyo
Deletedmom_15 Egelim konyayıldızı instagram hesabında videolu paylaşım vardı. Vip Ahmet de yapmış çok daha uygun bi göz atın isterseniz. Kafanıza yatanı alın ama bu ikisinden farklı bir ürün seçmeyin bence plastikleri ince vs olabiliyormuş, almadan önce biraz araştırıp aldım
Egelim Deletedmom_15 Evet vipahmet’e bakmıştım ben de, ürünlerini kullanıyorum memnunum ama bir kaç yorumda kalın oluyor, göründüğü gibi kullanımı basit değil vs diye, bu yüzden tereddüt ettim.
2Minnosannesi Deletedmom_15 Trendyolda 15-20₺ olanların yorumları okudum iyiydi onları almayayım mı yani
Deletedmom_15 Egelim şöyle ben elimle de yapabildiğim için az çok biliyorum yapmayı. Alete yerleştirip bastırıp kıyma koymak için açıyoruz ya işte o zaman ben parmaklarımla köfte aletin içinde iken henüz pres yapa yapa inceltiyorum zaten. Belki de bunun sayesinde gayet ince oluyor
Fatma_52 2Minnosannesi ablam istanbulda oturuyor oradan almis cok memnun. Ben oturdugum yerde bulamadim instada gordum ordan siparis verecegim.
Deletedmom_15 Egelim benim aparatım üçlü kesme işini üçüncü taraf yapıyor kesmeye geçmeden köfte makinede iken elimle de sağa sola bastırarak inceltiyorum
Deletedmom_15 2Minnosannesi inanın bi fikrim yok benim aldığım yer ürünün hikayesini paylaşırken bu ürünü başka ucuzlarla kıyaslamayın, gıdaya teması uygun, 2 yıl garantili vs diyordu. Güvendiğim bi sayfa olduğu için ucuz pahalı demedim aldım. Vip Ahmet’in ki 40₺ sanırım ve ondan da memnunlar
2Minnosannesi Deletedmom_15 Onun aparatiyla 1 kerede 1 tane yapıyor o yüzden almak istemiyorum. 2 bebişim var bana daha pratik bisey lazım 😅
2Minnosannesi Srnsrnsrn Ya ben açabiliyorum aslında ama kapatma kısmında sorun yaşıyorum yoksa elimle incecik açıyorum ama kapatma olmuyor
Srnsrnsrn 2Minnosannesi birde öyle dene istersen ben yaptım hiç dağılma çatlama olmadı. İncecik oluyor
Adalet-34 2Minnosannesi annem yapıyor satıyor bende yaptırıyorum gelen misafirlerm için difrizden çıkarıp hemen kızartıyorum çok iyi oluyor aparatı bence kulanabilceginizi sanmıyorum