Kizlar 3 ay 22 gunluk kizim var.Boyu 62 cm kilosuda 6.400 gram cikti aile hekimliginde.hekim iyi dedi ama etrafimdaki insanlar artik sikmaya basladi cok zayif vs vs demeye ver her gordugunde dile getiriyorlar.Kiyaslama yapmak istemiyorum sizinkiler nasil ya zayif mi😔