Ccnntt Merhaba kızlar 13 gün önce sezaryen doğum yaptım karnımın sol tarafında dikişlerin bi kaç cm üst tarafımda içte bi agrı var sizce normal mi ? Benzer durumu yaşayan var mı ?
Yeniyanne27272 Ccnntt içteki dikişlerin iğleşmesi zman alır daha cok yeni olduğu için ağrı yapıyor bende 20 gün önce oldu. Doktorum normal iç dikişler kendini 40 günde anca toparlar dedi
Nicksiz Ccnntt kesmeye ordan başlandıysa o yüzden tek taraflıdır normal yanacakta zamanla iyleşiyor o yüzden
Ccnntt Yeniyanne27272 Tek taraflı olması kafamı karıştırdı benimde acaba o tarafta mı sıkıntı var diye. Sizin de tek taraflı mı ?