Kuzeyufuk Merhaba kızlar 👧 biz oğlumla 4.ayımızı geride bıraktık🤲🏻 Neler yapıyorsunuz boyunuz kaç kilonuz kaç 4.ay aşıları sizde neler yaptı ???? 4.ay atağınız nasıl geçiyor 🤗 evde ne gibi etkinlikler var ? Haydi paylaşalım bilgi paylaştıkça çoğalır🤗
Rose1221 Kuzeyufuk 4 ay 21 günlük olduk atak mı nedir bilmiyorum sadece uyuyacagı zaman emiyor diyorum ağlıyorum diyorum ve susuyorum😌
Esilahanm1 Kuzeyufuk 4 ay olmamıza 5 gün kaldı bi kac gündür acaip huysuz emmek istemiyor uyumak istemiyor bizimki oyuncu biraz sürekli oyun oynamak istiyor düzelecek mi daha kötü olacak bilmiyorum bunların yanı sıra oturmak istiyor artık yarim oturtim diyorum kendini kaldiriyor elleri sürekli ağzında birşeyler söylemeye çalışıyor yarım dönüyor sırt üstü daire şeklinde dönüyor sizde durumlar nasıl 🙄🙂