Balboncuk
Uçlarda boya var mıydı? Uçlarda boya varsa o yüzden turuncumsu olmuştur. Tekrar işlem yaptırırsanız yine istediğiniz sarıyı elde edemezsiniz, elde edemediğiniz gibi saçlarınız yıpranır lastik gibi olur. O yüzden mor şampuan ile yıkayın, yıkarken saçlarınızda 5 dk falan bekletin en azından turuncumsu renk kırılıır biraz. Ama üst kısımlara sürmeyin çünkü yine altlar ve üstler arasında eşitsizlik olur.