Herkese merhaba arkadaşlar. Bebeğime sütümü sağarak veriyorum ve 4.ayından beri reddediyor biberon reddi yaşıyorum atak diye geçer sandım fakat suan da 8 Ay 11 günlük olduk hala devam ediyor bu durum. Son bir aydır da telefon ile vs icsin yeter ki dedim ilk zamanlar icti müzikle şuan oda yok zorla iciriyorum resmen. Ek gıda da birtek kahvaltı yapmayı seviyor çorba, yemekler ne versem 3 kasık sonrası agzını kilitliyor kesinlikle almıyor. Kan tahlili yaptırdım doktor bir sorun olmadığını söyledi. Zaten dogdugundan beri beni emmedi sütümü sürekli sağarak verdim bir de bu beslenme reddi cıkınca cok yoruluyorum artık yaşayan yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?