Merhaba arkadaşlar , 3 aylık bebeğim var doğduğundan beri aptamil kullanıyordum. Doktorum sürekli aynı mamada sabit kalma değiştir dedi.Bende sma aldım lif değerini bulamadım. Aptamil mamaya geri mi dönsem mi Karar veremedim😞bebeğimde çok iştahlı içmiyor. Yarısını içiyor yarısını içmiyor. Bugün sma mamada 2 . günümüz