Serifeinc4 Merhaba canım anneler bebeğim 7 aylık olmak üzere günlük çiş sayısı o kadae az ki bezleri hep 1 kere çiş yapılmış şekilde alıyorum tahminimce günde 5 çiş ancak yapıyordur. Dün akşam 3.4 saat içerisinde resmen hiç çiş yapmamış bezini açınca yaptı yaparken bir sıkıntı görmedim ama anne sütü alımı azaldı farkındayım sanki ama istemiyor yani ya çok kısa sürede emip memeyi bosaltiyor mesela 4.5 dk gibi yada süt mü gelmiyor bilemedim sıcaklardan olabilir diye düşündüm terlemesi çok oluyor ama bilemedim ınternette de böbreklerle ilgili bisey olabilir deyince tedirgin oldum idrar tahlili yaptıracam ama var mı başına böyle bisey gelen normal mıdır acaba
Morfrenk Serifeinc4 şuan tüm bebekler yaşıyor bunu çok normal merak etme, emziriyorsan sende bol sıvı almalısın. Havalar sıcak zaten, biberonunu göz önüne koy ki su istediğinde hemen içebilsin. Gün içinde bol bol yoğurt yedir, ayran içir. 👻
Melekk_0720 Serifeinc4 kuzum benim kizim nezama az yemek yese az su icse cisi azaliyor doyuyormu eminsen eger terlemeden dolayi benjmde kizim uyurken cis yapmiyor 7 ay 24 gunluk
Serifeinc4 Melekk_0720 bu ara emmesi de azaldı da mama da başlayıp başlamamak konusunda kararsizim ac olsa ağlar.diye düşünüyorum ama bilmiyorum ki 🤷♀️
Missyloves Serifeinc4 Emzirme dışında su ıhlamur meyve suyu tarzında biseyler verebilirsin . Eğer ki bezde sarı şekilde kalıyorsa idrar tahlili gerekli diye biliyorum
Serifeinc4 Missyloves çiş rengi normal sadece 1 gün köyü sarı ve pembe oldu o günde sağlık ocağına gitmiştik susuz kalmış olabilir dedi bidaha olmadi ama galiba terden diye düşünüyorum çok sıcak çünkü
Capi Erkekse bazen pipi ucu kapanabliyor sünnet olmadıysa.benimde bebeğim aşırı terliyor çoğunu terle atıyor vücuttan idrarda azalma normal . Ama bebeğe meyve suları sulandırılmış tattlanması açısından ara ara ver süt sıksık ver ben iki saat arayla besliyordum çocuk terlediği içinde su kaybediyordu vücut kuruluğu oldu. Kanında enfeksiyon oldu susuz kalmasın hiç suda içir
Serifeinc4 Capi suyu pek icmiyor ya zorla iciriyorum da bide meyve suyu deneyim h9c vermedim öyle teşekkür ederim
Sedakyhn Serifeinc4 merhaba kızım 3 aylık aynı problemi yaşadık 1 hafta çok azaldı çişi Senin gibi çok araştırdım internetten canım çok sıkıldı kafaya çok taktım sonra doktora gittik havalar sıcak olduğu için bebekler %30 ter yoluyla atıyormuş. İnce giydir evin en serin yerinde uyusun dedi her beslenmenin arkasından su ver dedi siz de verin bu sıcakta su vermezseniz ileride boş boş bakmaya başlar dedi doktor Uyguladım ve çok şükür Bu gece Bezini doldurmuştu kızım siz de deneyin.
Serifeinc4 Sedakyhn ah bizimki suyu hic içmiyor nerdeyse zorla iciriyorum evimizde aşırı sıcak oluyor ondan demek ki
mervedmr Çok normal canım benim kızımda havalar ısındığından beri günde 2-3 kez çiş yapıyor. Sıcak olduğu için ter yoluyla atıyorlarmış
Serifeinc4 mervedmr çok teşekkür ederim bende rahatladım valla her seferinde bezini bi umut açıyorum resmen kuru bez
Capi Serifeinc4 Vücut su kaybediyor yani suyu mutlaka içir. İç emiyorsa da sütünü elinlesağ epey çıkıyor BİRsüre böyle yap idrar yolları enfeksiyonu olmasın
Missyloves Serifeinc4 işte diyorum ya sıvı kaybı oluyo haliyle biz nasıl terletince susuyoruz onun gibi düşün sırf 120 ml su icmeli diyebiliyorum bu aylarda.
Cotcos Serifeinc4 benm bebişim de sevmiyordu suyu zorla içiriyordum ama hiç bırakmadım sürekli verdim şimdi alıştı tadına önceden kaşıkla veriyordum sonra bardaktan içirmeye başladım şimdi Biberon dan içiyor zamanla olur o