kucukprensinannesi 112prmdk tüketemiyorum 2buçuk aylığız sabah 6 dedimi uyanığız öğlen belki 1i bile bulabiliyor kahvaltı yapmam zarzor su içiyorum oğlum kolik bir bebek üstelik uyanık olduğu her dakika kucak yada sallanmak istiyor tek bakıyorum
tosbilitostos 112prmdk ben sabah kalkar kalkmaz su içerim kesin bişeyler atıştırırım kahvaltı öncesi saat 7-9 arası diyim sana. sonra kahvaltımı yaparım 9-11 arası. 12-1 arası yemek öncesi yine bi meyve ya da kuruyemiş tarzı atıştırmalık yerim ama bu aralarda kesin su içerim bol bol. sonra öğle yemeği yerim bol yeşillikli karpuzlu falan . Arkasına bol su. akşam yemeği ve kapanış🤩 gece yanıma su koyar emzirdikçe içiyorum.
KoalasMom 112prmdk Bol su bol bol, her sabah mutlaka kahvaltı, öğlen pekmez ceviz muz, akşama sebze yada et balık tavuk. Yoğurt sade yiyemiyorum meyveli mutlaka yerim. Her gün 2 fincan türk kahvesi içerim 1 bardakta çay bir tanede çikolata mutlaka yerim
112prmdk kucukprensinannesi bende tekim maalesef aynı şeyleri yasıyoruz galiba ancak akşam yemeğini doğru düzgün yiyorum sütüm az olacak diye de korkuyorum 😑
tosbilitostos 112prmdk baya var kavun bulgur( bi yedim duramadı cocuk ama süt yapıyormuş ben yemedi ) sarma lahana acı baharat tarzı şeyler, ama kimyon kekik name yiyorum. kahve çikolata tarzı şeyleri az tüketiyorum kafein oldugu için.