Bence çocuğun yaşından ziyade gideceği kreşte kendi yaş grubu var mı bu önemli, kızım 26 aylıkken başladı kreşe oyun grubu şeklinde haftada 3 gün verdim ben eğlensin zaman geçirsin diye, gidip geldikçe görüyordum 1,5 yaşlarında bir bebek daha vardı ne sınıfa giriyordu ne yaş grubu vardı çocuğun saçma bir şekilde ortalıkta dolaşıyordu ve hep ağlıyordu bu şekilde olmasını asla istemezdim bunu sorgulayın bence