ipekbocegimmm aynı kiloları bebeklerimizin canım sağlık ocağı da dr da iyi dedi iki üç kez veriyorum ama 60ı bile bitiremiyor kızım 200 çok fazlaymış bir bardak kadar nasıl içsin çocuk onu bence başka dr a görün mutlaka sağlıklıysa pofuduk pofuduk olmasına gerek yok minnoşlarımızın