Kızlar bugün dolaşmaya çıkacağız arabayla ama bebeğim uykusu çok gelince çok ağlayan sadece beşikte ve elde sallamaya uyuyan bir bebek.sorum şu bu tarz bebekleri arabada nasıl unutuyorsunuz ben nasıl uyutabilirim. Uykusu yavaş yavaş gelmeye başlayınca kolay uyuyo ayakta bile uyuyor yani.ben nasıl uyutayim kizlar