Haziran 4 aylık 5 günlük bebegim, bugün başladı..emerken öğürüyor..normalde yapmazdı, snra bırakıor..neden olabilir?
NilBensu Haziran bazen reflüsu diğer zamanlara göre daha çoğalırmış buna bağlı daha çok ogururlermis doktor ole söylemişti bana
Gizemgnsyagci Sütünüzün tadına bakın bir iki damla olarak. Fazlasına bakmayın tadı ekşi mi yoksa tatsız bi şey mi gözlemleyin. Rengine de bakın
NilBensu Haziran benim bildiğim bebekler reflüden dolayı ogururler canım bir ilac kullanıyor musunuz bebekler için olan gaVisgon gibi mesela
Haziran Polikistikannee evet tok oldugunda memeyi teklif edersem öğürürdü 1.5-2 aylıkken..şimdi açken öğürüyor..