4 ay 22 günlük bebeğim artık ek gıdaya başlamak istiyor sanki verdiğim vitaminleri yemek sanıyor saldırıyor birde biz bişeyler yer içerken aşkla bize bakıyor ağzını şapırdatıyor doktorumuz 6. Ayı bekle dedi ama çocuk hazır hissediyor kendini belli edince başlamak daha mantıklı bence benimki belli ediyor başlamam gerektiğini.ben tam 5. Ayı dolunca başlasam sıkıntı olur mu anneler birde günde kaç öğün tadım yapılıcak bilmiyorum