Minikkussss Mrb kızlar bebeğim 7 aylık sütüm cok az galiba hiç doluluk hissetmiyorum ped kullanmayı bıraktım cünkü hiç akmıyo kac aydr sizce bitiyomu sütüm?
Badehandeyldz Minikkussss akmayınca bittiği anlamına gelmiyor. Yumuşak göğüs terbiye oluyor bebeğinin ne kadar ihtiyacı varsa o kadar üretir fazla süt aksa ziyan olur zaten
nevruz0506 Minikkussss canım benimki de yumuşak bazen bende dolu dolu hissetmiyorum ve direk helva, pekmezi sulandırma, birde bol bol su içiyorum 2 saat sonra göğüslerim şişiyor çok şükür patlamak üzere oluyorlar ve hep akıyorlar 🙏🥰
ssnnmm Minikkussss bebeğim 2aylıkken göğüs pedini bıraktım göğüslerin terbiye olmuştur bebek emdikçe süt üretilmeye devam ediyor merak etme 😊