Bebeğim 6 aylık. 2 aylık olduğundan beri ellerini ağzına götürüyor ve bu çok normal bi durum. Ama elini ağzında gören tüm çevrem dişler geliyor diyor. 2 aydan beri diş mi geliyor o zaman. Şu an el ağızda olmasından başka bi diş belirtisi yok. Huysuzluk salya ateş gibi şeyler yok. Eli ağzında olunca hep diş mi gelir demek?