Merhaba arkadaşlar. 6 aylık bebeğim sanırım hasta oldu . Öksürük,ishal , burun kuruluğu da var . Üşüttük galiba . Klima falan da çarpmış olabilir. Siz ne yaptınız bebeğiniz hasta olduğunda tavsiyeleriniz nedir? Bulunduğum şehirde iyi bir doktor yok malesef. 😞