2lokummannesiii 22 ay 19 günlük kocaman çocuk oldu hala gece deliksiz uyumuyor yok çözemedim artık aşırı bunaldım. Bütün gece mızmız kıpırdayıp duruyor. Allah aşkına bir benimki mi böyle bu aylarda. Ne istiyor anlamıyorum gerçekten psikolojim yoruldu.
Ultraslan40 2lokummannesiii 21 aylık, aynı sizin durumunuzdayım, hayır uykusunu düzene de soktum ama gece minimum 10 kere kalkıyor 😔
Byza Byza sanırım bu aylarda bebeklerde huysuzluklar bi kaç arkadasım ve komşumda aynı ay bebekleri gece huysuzmuş 2,3 gündür benimkide öyle azı dişlerimi cıkıyo acaba
Kumsal59 Benim kızım da 23 ay 7 günlük ve aynı durumdayım. Sürekli artık büyüdü yakın da düzene girer diye kendimi avutuyorum. O deliksiz uyuyacağım günleri sabırla bekliyorum bakalım insallah bize de uğrar artık 😩