Herkese günaydın hanımlar 😊 burada bir sürü anne, bebekle uçak yolculuğunun nasıl geçtiğini merak ediyor.Ben de sizinle paylaşmak istedim.Oğlum sekiz buçuk aylık, biletimizi sunexpresten aldık.Oğluma 15 kg bana 15 kg hak verildi.İkimizin bavulunu bir geçtiler ve 29,6 ile kurtardık 😅 yanıma her şeyini aldım diyebilirim.Oğlumun biletine 22 tl ödemiştik biz, ama firmadan firmaya değişebilir.Yanımıza aldığımız kabin çantasını tartmadılar.Onun içine de şurubunu, bezini, kremini, suyunu, yiyeceklerini, dezenfektanımızı aldık.Şampuan vs alt bagaja verdik.Ayrıca bavullar alınırken bebek arabası kaç parça diye sorulup etiket yapıştırılıyor.Bebek arabasının altına keşke bez koysaydım diye pişman oldum.(ailemde uzun kalacağım için bezini getirdim.) Bebek arabasının zor kısmı havaalanına girerken de , uçak öncesi salona girerken de x-ray den geçerken sürekli çocuğu kaldır ve cihaza koy yaptırmaları.Ben tektim ve güvenlikte yardımcı olmadı hiç.Daha sonra uçağa geldiğimizde merdivenlerde sizden arabayı alıyorlar ve aynı şekilde inerken merdivenlerin orada buluyorsunuz.Uçakta cam kenarı verilmişti, yanımız da doluydu ve sosyal mesafe çok kötüydü.Oğluma da emniyet kemeri verildi ve kendi kemerime taktım.Uçak kalkarken ve inerken emzirip su vermeye çalıştım.Bunu ihmal etmeyin.Çünkü inişte bazı bebekler çook ağladı ve sebebi büyük ihtimalle kulaklarındaki basınçtı.Yanımıza oğlumun ceketini ve örtü aldım.İyiki almışım.Antalya’ya seyahat ediyorduk ve uçakta bir klima çalıştı, belim dondu.Almasaydım kesinlikle hasta olurdu.Yanımıza kitaplarını ve sevdiği oyuncağı aldım, oğlum da biraz uyudu ve yolculuk tamamlandı.Eğer çocuğunuz benimki gibi büyükse valiz beklerken kucakta çok zor olurdu.Uzun oldu ama içerik arayanlar için detaylı anlattım 🥰 hepinize şimdiden iyi yolculuklar 👋