4 aylik oğlum var.anne sutu ve cok az mama içiyordu.12 gündür kan hastalığım nedeniyle hastanede yattim. Hastalığım yüzünden sut sagamadim ve şuan Sütüm 10 damladan fazla gelmiyor. Sütüm eskisi gibi nasil gelir ne yapmam gerekir lutfen yardım. Cok üzülüyorum.