Seymen1905 merhaba, benim oğlum 6 aylık ve 17 haziranda hipospadias ameliyatımız oldu. normal deliğin 1mm altında idi bizim ikinci delik. Götürdüğümüz profesör bu çocuk evlenir de çocuğu da olur ameliyata gerek yok ama kozmetik olarak yapılabilir dedi ben ve eşimde zaten sünnet olacak diye yarın Bi gün büyüdüğünde bize hesap sormasın diye yaptıralım dedik iyi ki de yaptrmışız. Ameliyatımız 1,5 saat sürdü hem hipospadias hem sünnet oldu çok şükür çok kolay geçti. Sondamız 5 gün durdu hiç bir zorluğu yok sondanın anne için sadece bebek çiş yaparken sonda biraz yakıyor tek sıkıntı o. Hastanede 1 gün kaldık çıkmadan önce sargımız alındı internette korkunç görüntü olacağı yazıyordu ama bin şükür ki sanki normal sünnetli görüntüsü vardı. Sonda alındıktan sonra çok kolay ben bebeğimin pipisine bardak koydum. 4-5 gün doktor gerek yok dedi ama ben acımasından korktuğum için koydum. Sonrasında doktor çiş yapma videosu istedi onu da attık Bi sıkıntı yok şükürler olsun oldu olacak diye diye 6 ayda kendimi parçaladım çok üzüldüm çok okudum çok yıprandım çok şükür geçti gitti hayırlısıyla. Şimdi sık sık kontrollerini oluyor onlara gidip geliyoruz. Uzun oldu ama ben hipospadiaslı bebeklerin anneleri böyle detaylı yazınca çok mutlu olurdum o nedenle uzun yazdım rabbim cümle yavrulara şifa versin inşaallah hepsi kurtulsun ne olursa olsun evlat ve sonuçta ameliyat geçiriyorlar kıyamıyo insan biz perişan olmuştuk eşimle ameliyata gönderirken. Ama yine söylüyorum geçio siz bolca dua edin🥰