Ah kızlar yine ben, ateşim geçiyor sonra yine tekrarlıyor bebeğimden dolayı doktora şuan gitmek istemedim yarın gidecektim durumuma göre ama bebeğimde olan döküntüler bende de başladı ve kaşınıyor. Çoğunun beyaz ucu var ama hepsinin değil yani kimi beyazımsı kimi kırmızı direkt. Bebeğim iyileşmeye başladı bu arada ateşi döküntüleri falan kesildi şimdi ben çok fena kaşınmaya başladım bu neden olabilir ? Oğlumdaki döküntüler için falanda bişey diyememişlerdi doktorlar