Seyma097- Arkadaşlar merhaba bebeğimin süt alerjisi belirtileri var de yetersiz besleniyor diye mama yazdı ama almak istemiyor haklı olarak tadı tuzu yok nasıl vericem bi önerisi olan var mı
Bebegimm1 Seyma097- bana doktor vanilya şurubu koyabilirsin demisti pekmez koyanda var galiba mamayi hazirlarken ağzını açık birakin çay kasigiyla karıştirin benm bebegimde içmemisti tadı kokusu kotuydu farkli mamalarda varmis doktor eger sevmezse baska mama denersin demisti
iyilik80 Seyma097- kac aylik bebeginiz. Ek gida aliyorsa corba yada muhsllebisine katabilirsiniz ben oyle yapiyorum.
Seyma097- ikitostikannesi hayır ya 300 tl ye aldık rapor falan çıkmadı daha doğrusu tam tanı koymadı yarı alerjik yarı normal dedi ama mama afedersiniz saman gibi yani
ikitostikannesi Seyma097- evet tadı tuhaf çok ama eger teshıs koyduysa rapor cıkması lazım bız kan testı yaptırdık cıktı gecen rapor cıkarttırdım sadece gece verıyorum
Seyma097- ikitostikannesi kesin teşhis değil kilo alımımazalmiş çok öncede bi kaç şikayet olmuştu ona istinaden
Gizemgnsyagci Seyma097- evet bizimde var ve ben artık zorlamıyorum çocuğu kustura kustura bi hal almıştım. Almıyorsa almıyor kilo napayım dedim valla