dominantteyze Benimki genelde 5 yada 6 sizlerinkide öylemi? Birde gece kaç saat beslenmeden uyutuyorsunuz
Bebegimm1 dominantteyze en fazla 6oğun vardir 5de olabilir saymadım 3saatte bir besleniyor gunduz gece 11 12 de uyuyor sabah en gec 10da beslenmek icin uyaniyor bazen 7 8 de de kalkiyor
Bgmbgmbgm dominantteyze 6 aylık bebek öğün olarak beslenmez ki tadım ayıdır 6. Ay. Anne sütü ön planda yine. Erken mi başladınız anlamadım
dominantteyze Bebegimm1 10 saat falan uyuyor sizinki maşallah o kadar büyüdüler dimi uyuyabilir uzun süre bi sorun olmaz.ben en fazla 7 saatten sonra uyandırmadan besliyormda yapmasammı artık
Bebegimm1 dominantteyze evet uykucu bir bebegim var 🌸ben alişkanlik haline donuşebilir ilerde diye kendi uyanmadan doyurmuyorum gelişimi iyiyse beslememek daha iyi 😊