lingolingo Kızım 6. ayını doldurduğu gün regl oldum 4-5 gün sürdü, kızım bir kaç gün sonra 8. ayına giriyor bir daha regl olmadım bu şekilde olup sonra düzene giren var mı? Kadın doğuma gözükmem gerekir mi?
Kubra5657 lingolingo emzirirken böyle dengesizlikler prolaktin hormonundan dolayı normalmiş canım doktorum söylemişti
Serife00 Bende 6 aylıkken ve 7 aylıkken regl oldum bu 8. Ay 1 hafta oldu regl olmadım süte sürüyor diyorlar 🤷🏻♀️
lingolingo Serife00 bunuda ilk kez sizden duydum o ne demek mis 😂 bekleyin bakalm duzensizlik oluyormus ama boyle aylarca olmamak normal mi ben de bunu merak ediyorum