Benim için zerre önemi olmayan kilo ve boy herkese o kadar dert olmuş ki… kızım 2 gün sonra 8 aylık oluyor 6800 gr boyu 66 cm her gören çok zayıf diyor doktor çok önemseyen biri değil nörolojik gelişimi çok iyi diyor. Aşırı hareketli bir bebeğim var. Geçen ay doktor bu ayda kilo almaz ise raporlu mama vereceğini söyledi sizlerin önerisi nedir almalımıyım mamayı ?