Sunaygoksu Genzim çok acıyor burun akıntımda var arada hapşırıyorumda anneler ilaç vs ne yapabilirim bebegime gecmesinden ve gribimin ilerlemesinden korkuyorum tecrübeli anneler yardım😒
Morfrenk Sunaygoksu ıhlamur içebilirsin. Elini kolunu sık sık yıka bebekle temas ederken. Bol c vitamini 🌼
Minikuzu Sunaygoksu kaynar suya 1 yemek kaşığı bal 1 limon sıkın sıcak sıcak için. Evde be meyve varsa kuş burnu ıhlamur limon ve zencefil ile kaynatıp için. Sık sık hasta olurum bu şekilde atlatırım. Ha birde gece uyumadan 1 parol içerim
Sunaygoksu Morfrenk içtim ıhlamur evet limon felan sıkıyorum bide ilaç kullanabilirmiyim ilaçsız hıc bır zaman atlatamadım gribimi bu zamana kadar bebeğim 4,5aylık
aNewMommy Sunaygoksu Tavsiye üzerine herhangi bir ilacı emzirmeseniz dahi kullanmayın bence.. Doktor kontrolünde olması gerekiyor bu tür şeylerin.. Çok geçmiş olsun..
Sunaygoksu Minikuzu meme reddi yasıyorum 2,5aydır zorla emziriyorum oda uyku arasımda gece uyanırsa anca 5-6dklar bogazından geciyorsütüm diyorum en azından mama ile destekliyorım sonuc olarak genede cok az gecsede emiyor ilaç kıllanmam sorun değil mi
Minikuzu Sunaygoksu yani sonuç olarak emziriyorsunuz ben 2 aylıkken bebeğim çok ağır şekilde hasta oldum ama korkudan ilaç içemedim. Doğak yöntemleri deneyin geçmezse eczaneden ilaç alırsınız