Deniz-bktyln0503 Merhaba arkadaşlar bebegim doğalı 4 ay oldu normal dogum yaptım her ay regl sancısı çekiyorum ama hala olmadım hamile kalma olasılığımda kesinlikle sıfır acaba aramızda benim gibi olan annelerimiz varmı acaba yada başına böyle birşey gelen
adelheid Deniz-bktyln0503 zaten geç oluyor benim 3 aylık olmuştu ama 1 yıl da olmayabiliyormus 😊 üzülmüştüm olduğunda:)
basaktpe12 Deniz-bktyln0503 ben 7 ay sonra adet oldum endişe de etmedim valla test yaptım emin oldum rahat Rabat gezdim 7ay yaz boyunca hiç olmadım 😂
Kubratani Deniz-bktyln0503 ben kırkım çıkmadan olmuştum kırk başı dedi doktorum kirkim çıktıktan 15 20 gün sonra adet oldum sonra 9 ay adet görmedim şimdi oglum 13 aylık bazen 20 günde bazen 45 günde adet oluyorum hala düzensiz, o yüzden gayet normal canım endişe etme ben doktoruma söylediğimde oda bana 1 seneye kadar gayet normal demişti
EbSaYus Oğlum yarın 13 aylık olacak daha yeni 3 gün önce oldu diyebilirim 🙈 doktora gitmiştim hormon ilacına başlıcaktım pco var zaten bende ama ilacı bayrama yakın içecektim rahat olayım diye ama ilahi adalet önce davrandı 🙈
lingolingo @Deniz-bktyln0503 nasil yani sizde bir kez oldunuz bir daha olmadi mi? bende 6. ayda oldum 8.aya giriyoruz ama bir daha olmadim buda normal miymis 🤗
Deniz-bktyln0503 Yazan herkese çok teşekkür ederim doktorumlada konuştum bunun bu şekilde hormonların geç düzelmesinin sebebi doğum sonrası düzenli bir cinsel hayat olmadığı içinmiş vücut kendi kendine toparlandığı içinde uzun sürebiliyormuş