Selam anneler Kızımın bu hafta iki defa bezini açtığımda beyaz bir akıntı gördüm. Ne olabilir ? Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Ailemde ırsi polikistik böbrek rahatsızlığı var. Çok endişelendim. P.tesi günü sağlık ocağına idrar tahlili vermek istiyorum. İdrarı alıp götürsem Sağlık ocağı test yapar mı? Bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi? 🙏