Kızım 3 aydan sonra meme reddi yaşadı kaşıkla zor süt verdim 7.aya kadar zorla emzirdim 7 aydan sonra kendisi emmeye başladı çok şükür ama günde 1 defa da olsa devam sütü maması vermek istiyorum önerebileceğiniz bir marka var mı aptamil in Bike 3 4 çeşiti var kilosu 2 ay geriden geliyor hep çok şükür saglıklı ilerliyor ama takviye yapmak istiyorum linç yemeyim bunun için tavsiye bekliyorum 🙏