İyi geceler canlar benim çikolata kistim olduğu için bebeğim olmadı 4 yıl ,tüp bebek yöntemiyle anne oldum ,kızım 10 aylık oldu ve biz tekrar bebek sahibi olmak istiyoruz korunmadıkta ama hamile kalmadım ,yine mı tüp bebekle anne olabilirim ,çikolata kisti olupta ilk tüp bebek sorna normal olan var mı yada bu kistle hamile kalmış olan bilgilendirirseniz çok mutlu olurum 🥰🌸