Derenikra Merhabalar güZel anneler kızım hem anne sütü alıyo hemde gunde 2 yada 3 kez ek gıda alıyo suyu fazla içiremiyorum sütü faZlasıyla içtigi halde bezı cok ıslak olmuyo acaba cok terledıgi içinmi bezi cok ıslak olmuyo deneyımlı anneler fıkrınıızı alalım
Morfrenk Derenikra evet sıcak havalardan dolayı idrarda azalma oluyor ama suyu siz sık sık vermeyi deneyin, ufak kahve fincanında verin benim kızım öyle biberondan daha çok içiyor