Kızlar iyi geceler. Bugun ek gidaya geçtik. Oglum sadece mama yedigi icin 5. Ayda başlattı. Bi liste verdi elime o kadar. Yogurttan başka bisey yazmıyor. Mevsim meyveleri ve sebzeleri diyor. Bebek istedigi kadar yesin diyor. Nasil olucak bu ek gida işi? Havuc patates kabak meyve olarak armut seftali falan mi vericem. Cam rende aldim bugun armut verdim yedi güzelce. Nasil vericem gunde kac kere tattiricam ek gidayi. Tecrübeli annelerden detaylı anlatim rica ediyorum. Kafam çıpıt çarşısı gibi oldu 😅