barbiee Kizim 2 hafta sonra 4 aylik olcak. 2 aylikken kolundan olduğu aşı yemyeşil olmuş kabarmış yara olmuş çok kötü olmuş
Mlke301020 barbiee verem aşısı o canım gayet normal patlatmaya çalışmayın ilerleyen zamanda kuruyacak