Atak dönemindedir. 1 yaşta atak oluyor. Biz de 16 haziranda 1 yaşına girdik ondan birkaç gün önce atak başladı. Çocuğun huyu değişti. Hep ağlıyor uyanıyor 6 gün sonra bitecek çok şükür. Hala atak döneminde. Ayrıca bi öneri daha eline simit galeta kurabiye falan biseyler ver onları kemirsin, anlamadan dis patlıyor acısız. Çok faydası oluyor