Bebegim_28 Berra60 katlandığım değil razı olduğumsun yazmıştım eşimin çok hoşuna gitmiş🤭🤭ama o evlilik yıldönümü içindi🥴🤭
Eesay Berra60 her ilişkinin dinamiği farklıdır ve eşinizin nelerden hoşlandığını en iyi siz bilirsiniz aslında. İçinizden geçeni yazın, sadece size özel olsun🌸
AEda325 Berra60 seni anan benim için doğurmuş 😀 tabi şaka 😀 gelmedi aklıma bir şey içinizden geleni yazın bence
Berra60 Bebegim_28 nikah dan bi foto paylasip altina guzel bi soz yazmak istyorum . Uyannca gorsun onun icin on ikiyi bekliyorum