Sedaaslann Merhaba canim. 7 aylik kiz annesiyim. Ek gıdaya 5 bucuk aylikken başladık tadimlarla. Su an öğün olarak veriyorum dersem yalan olur. Cunku henüz o kadar yemiyor. Mesela bugün çorba yaptım küçük bi kase icti, mamayla besleniyor bu arada, atıyorum mamayi 3 de ucnesi gerekiyirdu 4 bucukta içti. Öğün olarak değil saat olarak atiyor. Blendir henüz hiç kullanmadim. Mesela bugün yoğurt çorbası yaotim pirinç piştikten sonra çatalla ezip biraz puturlu bırakıyorum alissi doye ki agzindan ata ata en son alisti. Cunku baştan alismazsa hiç olmuyor. Sabah erken kalkarsa Mesela ev yapımı bebe biskuvisi labne yumurta sarisi vs karıştırıp kahvalti gibi veriyorum. Saat uymadığı oglen lapa ya da corba, aksam ustu meyve. Aksam bazen kendimize yemek yaparken ona uygun bi sey varsa baharat ve tuz atmadan ayırıp çatalla ezip yediriyorum. Ama tam bi onu yerine geçiyor diyemem.