Sezeryan olalı 33 gün oldum dün biran da dikişlerimin bitiş yerinde bir kızarma bir şişkinlik oldu böcek ısırığı gibi bir yanma bugün doktora gittim enfeksiyon veya dikiş patlaması yok görünürde dedi antibiyotik verdi. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mi acaba kıl köküne de denk gelmiş olabilir dedi doktor böyle bir şey yaşayanlar sonuçlarını yazabilir mi