esmazumra Merhaba anneler, iki ay önce sezeryan ile doğum yaptım , bebeğimi 2-3 saate bir emziriyorum buna rağmen 60 günde adet oldum , normal mi acaba ? Emzirince daha geç olunur diye biliyordum da ??
Eyluldila esmazumra Doğumdan sonra 40 gün adet gördüm daha sonra bebeğim 6 aylıktı o zaman adet gördüm 1 seneye kadar normal karşılıyorlar süt koruduğu için bu şekilde
lingolingo esmazumra az önce bende bununla ilgili bir post açtım sizin erken olmuş denir mi bilmem herkesin bünyesi farklı ben 6 ay sonra oldum 2 ay geçmek üzere bir daha olmadım acaba buda normal mi 😂😂