Merhabalar sevgili anneler 4yıldır bir özel okulda çalışıyordum sözleşmem 30 ağustosta bitti doğumum ise 15 eylülde gerçekleşti benimle yeni sözleşme yapılmadı ancak doğum paramı aldım ardından ücretsiz izin talep ettim onlar kçö yatar dediler ve iki gün önceye kadar hiç işe gitmedim şimdi istifamı istiyorlar ben de haklarımdan vazgeçmek istemedim ve beni işe çağırdılar tüm öğretmenler yıllık izne başladı bana 8.30 da işe gel dediler ben de rapor verdim iki günlük şimdi pazartesi günü gitmek istemiyorum ne yapmalıyım mebe beni öğretmen olarak bu yıl bildirmemişler aynı şekilde sözleşmem de yok avukat arkadaşlarıma soruyorum her biri farklı şey söylüyor tam bir arapsaçı durumum😵💫 yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?🍀