14,5 aylık oldu ne güzel dışarı çıkarken gezerken bebek arabasında duruyordu artık binmek istemiyor yürümek istiyor (bu arada 12 aylıktan beri yürüyor) bu seferde o kendi istediği yere gidiyor kaçıyor elinden tutturmuyor ya bi markete gidemiyorum binmiyor peşinde dolaştırıyor beni dümdük gidiyo sağa solada bakmıyo napıcam 😞ne zaman geçer bu dönem acaba şu pandalı bisikletler filan var onlardan mı alsam ona durması için ? Zaten yürütüyorum ama bazen bebek arabasında durmasında lazım ama ağlıyo kasıyo kendini binmemek için