Herkese selam♥️ Bebeğim 8 aylıkken işe başlayacağım ve emzirme+ek gıda ile ilerliyorum şuanda 7 aylık. Sütümü sağıp bırakacağım, lansinoh un süt sağma makinası var ve biberon olarakta çok öneriliyor. E bebekten m başlıklı olanı aldım, umarım meme reddi vs yaşamaz. Lansinoh kullanan var mıdır acaba? İşe başladığınızda nasıl bir yol izlediniz? ☺️ Kaç kere emecek, sütüm yetecek mi hep bir düşünce içerisindeyim🥲